De Welpen

welpen_spdBen je tussen de 7 en 10 jaar? Vind je het leuk om iedere week leuke dingen te doen, lekker buiten te spelen en van alles te leren? Kom dan bij de welpen! Hier doen we allemaal leuke spelletjes samen met jongens en meisjes die even oud zijn als jij.

De welpen zijn jongens en meiden van 7 t/m 10 jaar.
Elke week komen ze samen om leuke activiteiten:

• knutselen
  • excursies
  • trefbal
  • het ruil-spel
  • koken
  • toneelstukjes en nog veel meer!

Bij de welpen vinden wij het belangrijk dat iedereen een leuke avond heeft, waarbij we binnen en buiten, samen spelen en ontdekken.Buiten de groepsavonden om hebben we nog een aantal leuke activiteiten zoals; carnaval; de potgrondactie en natuurlijk het zomerkamp en het algemeen kamp.

Kom kijken wat we doen!

Kom vrijblijvend een keertje langs op vrijdag van 18:30 uur t/m 20:00 uur op onze locatie aan de Thijlaan 2 in Oldenzaal.

Heb je nog vragen, stuur dan een mailtje naar:
Trudie,  welpen@scouting-peerkedonders.nl laat-je-uitdagen