De Explorers

explorers_spd

Ben je 15 jaar of ouder en vind je het leuk om samenĀ met leeftijdsgenoten uitdagende activiteiten te doen.

Word dan lid van de Explorers!

De Explorers zijn jongens en meiden vanaf 15 jaar.
Elke week bedenken en organiseren ze, met behulp van de (bege)leiding, eigen activiteiten.

Bijna alles is mogelijk bij de scouting!

Naast de groepsavonden gaan de Explorers natuurlijk ook op kamp.

Kom vrijblijvend een keertje langs op donderdag van 19:00 uur t/m 21:00 uur op onze locatie aan de Thijlaan 2 in Oldenzaal. Heb je nog vragen, stuur dan een mailtje naar info@scouting-peerkedonders.nl.