Bevers

Ben jij tussen de 5 en 7 jaar? Hou je van ontdekken en samen met andere kinderen de leukste avonturen beleven? Dan zijn de Bevers echt iets voor jou!

Bevers zijn jongens en meisjes tussen de 5 en 7 jaar en zij spelen samen in het dorp Hotsjitonia waar zij met diverse thema figuren zoals Professor Plof, Keet kleur en Bos Bos de leukste dingen doen en ontdekken. We spelen buiten, bouwen hutten, doen spelletjes, maken mooie dingen, koken en bakken met thema figuur Rozemarijn, leren echte scouting skills zoals knopen en we roosteren soms iets boven een vuurtje zoals marshmallows of broodjes.

1x per jaar gaan de Bevers op zomerkamp, dan slapen we 1 nachtje in een echte tent. Buiten de groepsochtenden en het kamp hebben we door het jaar heen nog een aantal andere extra activiteiten zoals carnaval en onze potgrondactie.

Zin om mee op avontuur te gaan in Hotsjitonia? Neem dan contact op met Rosa of Charlotte via bevers@scouting-peerkedonders.nl en kom vrijblijvend eens meekijken.