De Scouts

scouts_spdBen jij tussen de 10 en 15 jaar en heb je zin in actie? Word lid bij de scouts en beleef uitdagende avonturen! Samen met je nieuwe vrienden doe je super gave dingen waarvan je ook nog eens wat leert.

De scouts zijn jongens en meiden van 10 t/m 15 jaar.
Elke week hebben we weer een andere activiteit:

• sport en spel
  • excursies
  • spelen in het bos
  • een smokkeltocht
  • levend stratego
  • klimmen

Leer pionieren, ga op zomerkamp en kook op je eigen kampvuurtje en ontdek de wereld om je heen.

Buiten de groepsavonden om hebben we nog een aantal leuke activiteiten zoals; carnaval; de potgrondactie, het algemeen kamp en het zomerkamp. Tijdens het zomerkamp slapen we in tenten en koken we ons eigen eten.

Kom kijken wat we doen!

Kom vrijblijvend een keertje langs op maandag van 19:00 uur t/m 20:30 uur op onze locatie aan de Thijlaan 2 in Oldenzaal.

Heb je nog vragen, stuur dan een mailtje naar:
Anouk, scouts@scouting-peerkedonders.nl